Söndag:)

Jag gick och lade mig rätt sent igår, vilket gjorde att jag sova väldigt länge imorse. Jag sov till halv 12. Guud vad skönt det va! Gjorde mig iordning och åkte ut till golfbanan för att spela en runda. Jag bokade en tid 13.42. jag gick med två cute guys och en gammal gubbe. Men det gick så dåligt fö dem så de gick av 9hål. Det gick i alla fall bra. :) jag åkte hem, kollade på one tree hill,gossip girl och bones. nu har jag duschat, rensat och skrivit upp allt jag har kvar i ettan att göra. Det är faktiskt inte så himla mycket kvar. skönt, men lite tråkigt tycker jag. Nu ska jag dricka lite loka och ändra en engelskauppgift. Sen ska jag nog sova lite. Imorgon börjar jag tolv, men jag funderar på att äta lunch i skolan. Då måste jag gå upp kl 10. men det gör inget. Imorgon efter skolan kommer mamma hit! hon ska vara här till på onsdag, då åker jag hem till Hofors, är där till fredag. sen åker jag till vi till Örebro!

Nu ska jag göra lite nytta.
Puss och god natt på er folket <3


Visst är man gullig?:)

Kommentarer
Postat av: Maria

Svar: NEEEEEJ! Hur kan du säga så. Han är bara helt underbar. Som en fairytale. Så det så! <3

2009-05-18 @ 21:37:46
URL: http://perssonmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0