Studentfirande och golf=min helg!

Den här veckan har jag tillägnat bara åt att plugga så att jag från och med nästa vecka kan lägga allt fokus på golf. Jag har pluggat samhäll hela dagen igår och förrgår. Idag har jag skrivit klart idrott och hälsa uppsatsen och en del av EU-frågorna jag fick från Cissi (vår samhällslärare) för att jag är ledig imorgon. Jag ska nämligen till stockholm på student, min kusin Marcus tar den imorgon och jag är där och ska fira den med honom! Sen blire hem till Hofors. Spela golf lördag och sen en liten utgång på bessemerfesten i Hofors kanske. Söndag blir det tävling med pappa sen bär det av till Örebro för tävling!

Nu ska jag kolla klart på SATC, sen duscha och packa sen sova!

God natt och sov gott mina vänner ;) !! <3

Puss på dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0