tisdag !


Hej!
Idag var vi på VLT på studiebesök. Det var jättekul och väldigt intressant. Vi fick fråga frågor och spela ett jätteroligt spel. Till lunch åt jag skink och brocoligratäng men jag åt inte brocolin, för det tycker jag inte om. Men jag åt däremot morötter som jag absolut inte tycker om. Men jag har varit ätt onyttig tycker jag själv så jag kände för att vara lite nyttigare idag. Sen hade vi engelska men jag är klar med den kursen men jag var där ändå som lite sällskap, plus att jag tycker att det är roligt att träffa min engelskalärare:). Efter de hade vi estetisk verksamhet där vi inte behövde göra nånting. Men jag fick reda på ett betyg jag kommer att få i estet. brabra!

Väl hemma pluggade jag samhäll enda fram till nu. Nu tittar jag på NCIS och sen är det The mentalist. Efter det blir det spanskaplugg en timme. Har nämligen prov imorgon.




I wanna know what love is, I want you to show me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0