Astrid och jag!

Då var det torsdagkväll igen. Imorgon är det fredag och helg. Gud vad skönt måste jag säga. Jag hann inte uppdatera igår men jag kan tala om att jag hade en mycket trevlig dag.


Jag och Astrid gick först hem och lämnade hennes tunga väska, sen gick vi till gränden och tog en smörgås och snackade lite. När vi kom hem kollade vi lite på tv och så sen handlade vi middag som blev kyckling. Efter det åkte jag på träning och astrid var själv hemma och pluggade. Duktig flicka ! Så glad som jag var när jag cyklade hem var det nog längesen jag var. I alla fall över en sån sak. Det var någon hemma hos mig, som väntade på att jag skulle komma hem. De var så mysigt att komma hem till Astrid som hade gjort "väldigt" komplicerad mat:) haha! Men det var väldigt gott!
Sen myste vi i soffan till efterlyst och nyheterna. Efter de blev det sängen ! :)

Idag har vi varit på elevrådsutbildning hela dagen. Det var inte direkt det roligaste jag gjort men skönt att göra något annorlunda än bara gå i skolan hela tiden. fick lunch, pannbiff,potatis och sås. Det var gott! Efteråt fick vi skjuts till centralen av Johan, vi gick hem och käkade rester från igår och sen följde jag med henne till tåget!
När jag kom hem igen så åkte jag iväg på träning och kom hem för en stund sen !

Imorgon blir det mysteriet på greveholmmys på mentorstiden ! Sen klippa mig kl 15!

Nu ska jag sova ! God natt och sov gott:)
PUss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0