back from break

Första skoldagen på tio dagar. Skönt att vara tillbaka och få börja arbeta med hjärnan igen. VI hade först två timmar matte först där jag dessvärre inte jobbade speciellt mycket utan hjälpte Astrid mest:) Men det bjuder jag på! Till lunch var det fisk, sås och potatis, helt okej faktiskt. Efter lunchen hade vi svenska där vi håller på att spela teater från antiken. Måste säga att de där var den roligaste lektionen jag haft på svenskan sen jag började tvåan! Tiden gick till och med över två innan min grupp slutade. Så roligt hade vi ! Jag satte mig i gula huset där det är lugnt och skönt för att skriva psykologiinlämning, lika bra att göra klart den idag när den ska vara inne på torsdag. :) Jag lämnade in den också så vi får väl se hur bra de blev. Kändes bra men ändå jobbigt för det blev rätt personligt måste jag säga. Klar vid 15.15 gick jag över på andra sidan och lämnade in den. Sen checkade jag lite samhäll i skolan men det blev inget av då jag kom på att allt jag skrivit är här på min dator. Då packade jag in lite grejor i skåpet, då kom Monica och snackade lite. For hem två minuter senare och kom på att jag inte har någon frukt hemma och bestämde mig för att gå ner och handla lite. Det blev lite grönsaker och yoggi bara.


Nej nu har jag skrivit jättemycket tråkigt som vanligt.
Ikväll blir det lite kinamats rester från i fredags som jag tog upp från frysen. Sen NCIS, The mentalist:) jippi! Men kl 19.00 blir det tvättstugan först ! Jippi. :)

God kväll mina vänner:)
Sleep tight;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0