En rätt tråkig måndag.

Jaha. en tråkig studiedag faktiskt. Men men, allt kan inte vara roligt jämt. Vaknade vid 10, kollade tv och checkade lite på datorn i ett par timmar. Käkade lite frukost, kollade ännu mer på tv. Sen gick jag ner på stan en sväng och köpte två anteckningsblock, kände mig i behov av dom därför köpte jag dessa :) Helt plötsligt blev klockan rätt mycket och det var redan dags för träning. :) Var en rolig träning faktiskt, fast jag blev inte varm innan vi körde målvaktsuppvärmning så det gjorde lite ont när de sköt på mig. Men men, de gick över efter ett tag när jag blev varm, fast jag frös fortfarande om händerna och det gör jag rätt ofta. Lite irriterande faktiskt med tanke på att de faktiskt skjuter på mina händer :p Men men, ingen aning om varför jag fryser men men... Efter två målen blev det lite intervallträning, vi sprang, gick,sprang,gick osv. Det var jag med på. Var rätt jobbigt men jag höll ut :) Efter träningen var det bråttom hem eftersom våra damer spelade match på tvn:) När jag kom hem och slog på tvn stod det 1-3 till Rönnby, en stor överraskning faktiskt! De spelade mycket bra och vann tillslut med 3-5. Bra jobbat damer!

Nu har jag duschat, tvättat ansiktet och druckit lite vatten. Nu är det dags att lägga sig i sängen och ta det lite lugnt innan man somnar. Imorgon är det skola ! Mycket roligt faktiskt! Saknar en del i klassen:)

God natt och sov gott !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0