En slankan dit och en slankan dit...

Sorry för lite dålig update men jag har varit i Hofors hela helgen och har spenda time med mina föräldrar. Det var mycket mysigt.
Men innan jag åkte hem i fredags var jag på utvecklingssamtal som var elegant och perfekt helt enkelt. Jag har dock varit nervös hela veckan för att mamma ska komma men ingen aning om varför... Struntsamma, sen åkte vi hem till mig, var ner på stan och shoppade lite, käkade en sallad på sturegatans pizzeria. Träffade Astrid på stan en snabbis också:) hon är i London, fuskigt tycker jag:( men de är hon värd:) Sen var det dags för samling. Vi hade nämligen match i fredags. Dessvärre förlorade vi med 4-5. Sånt som händer. vi hade lite tur i början men växte in i matchen och förlorar tyvärr orättvist tycker jag. Efter duschen bar det av hem till lilla byn. somnade typ direkt efter en dålig nattssömn dagen innan.

Igår lördag vaknade jag halv elva. Vi tittade lite på skidor på tvn samt käkade frukost. Sen begav vi oss ut på en promenad upp till centrum där vi fikade, handlade och shoppade lite kläder till mig innan vi gick hem igen för att titta på handboll på tvn! 17.00 var vi på plats hos mormor i torsåker som bjöd på middag. kött,potatis och sås serverades vilket var mycket gott! Efterrätt blev de också. pannacotta och de var gott också:)
Väl hemma igen vid 20 tittade vi på film och käkade lite godis:) det blev Wallander-Hämnden och Johan Falks första film:)

Idag blev det en tidigare uppgång ur sängen. Nämligen redan halv tio. Packade allt som jag hade med mig till Hofors och sen gick upp till föräldrar som hade gjort frukost:) Sen kollade vi på reprisen av idol innan pappa och jag for till farmor och farfar! Där var vi ca 2timmar innan vi begav oss hem till mig här i Västerås. Nu är han påväg hem igen till Hofors. Tänk att jag har såna snälla föräldrar, som kör mig hit och sen hem igen. TACK PAPPSEN:)

Nu ska jag titta klart på OTH innan jag börjar plugga för ett svenskaprov...
Puss och kram !

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var lite lyxigt att de skjutsar dig ja ;P Och du, det är inte midsommar nu ;)

2009-11-22 @ 21:27:04
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0