en timme till träning!

Det är en timme kvar till samling. Jag är fett taggad på att träna idag för det är sista dagen den här veckan jag tränar. Kommer att sitta på bänken på fredag men de är kul de också !

Skulle ju träffa Amanda halv 11 sa hon till mig igår och jag var där imorse men hon var inte där. Vi skulle göra en powerpoint presentation till vår historiaredovisning men det hanns dessvärre inte. För fick reda på via hennes blogg att hon var sjuk... men Emelie och jag gjorde redovisningen ändå utan henne och vi fick STARKT VG. Hade vi gjort ett pp hade vi fått MVG men men... Jag är nöjd med VG i alla fall,satsar inte 100 på historian direkt. Ett VG är bra tycker jag ! Efter lektionen var det elevråd, men vi var bara 5st men kom fram til mycket bra saker gällande lussevakan vi ska ha dagarna innan lucia! Kommer bli kul tror jag. :)
Kom inte hem förrän typ halv fyra... Käkade lite då för jag var hungrig sen har jag inte gjort så mycket mer. Jag gick över till HM och kollade om de hade en röd piké till imorgon då jag på median ska bli fotad. Det tillhör den reklamkampanj jag ska göra. kommer bli awsome!

Nu ska jag titta lite på las vegas sen åka till träning! Kommer bli hur kul som helst tror jag:)
Puss och kram !
Hörs sen ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0