:)

Idag har varit en bra söndag. såna här dagar gillar jag faktiskt:)
Vaknade och tittade på tv. sen ner på stan och köpte ljus,peppisar och julmust. Sen for jag med gratis buss till Bombardier arena och tittade på en dålig innebandymatch, men men... :) Sällskapet var trevligt. Det var Åsa i mitt lag, eller ja, massören :) hon hade sin dotter med sig också:) men vi höll på att somna för matchen var så tråkig...
Sen kom man hem vid 15.30. slog på tvn och datorn och har suttit där sen dess. Därför är det dags för mig att stänga av en av maskinerna och det får bli den här. alltså datorn:)



Ha en bra kväll:)
Det ska jag ha!

PUSS OCH KRAM!

I wanna stop loving you, just because I know that you wont love me back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0