första advent. shiit!

Idag är det första advent. Hur fort går tiden egentligen? Tyckte nyss jag hade höstlov men det var liksom en månad sen. Var tar tiden vägen? Hinner inte med i detta tempo! 
Vaknade tio över tio idag och slog direkt på tvn för att titta på nyhetsmorgon söndag:) Visste att Tilde skulle ha en intervju med Westlife så de var man ju tvungen att se!
Idag blir det en sväng ner på stan och köpa fyra ljus så jag kan ha i min adventsljusstake :) Sen blir det Bombardier Arena och titta på div1 innebandy. VIB spelar mot Hammarby i vår div1 serie så tänkte se hur de slutar samt skriva om den matchen till LE.

Nu ska jag göra mig klar och käka lite frukost!

Ha en trevlig advent mina vänner!:)

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0