fredag=IKEA,Plantagen,Gränden,ICA och SF bio:)

Mycket får man gjort när man stiger upp tidigt på morgonen. Igår morse gick jag upp tjugo över sju. Väldigt tidigt om ni frågar mig. Men jag vaknade då och klockan skulle ringa tio minuter senare så jag slog på tvn och gick upp istället! Plattade håret och lite så innan jag klädde på mig lite ovanliga kläder för att vara mig. :) klackisar,klänning och strumpbyxor samt plattat hår. Inte direkt igenkännande som Cissi men bjuder till ibland:) haha! Vi hade fredagsmys som vanligt med mysteriet på greveholm! sen två timmar studiepass där jag pluggade samhäll. Sen lunch och samhäll där tittade på en hemsk film. Nämligen Lilja 4ever. Efteråt for jag,Lisa, Astrid och Simon till IKEA !:) Där shoppade Astrid mest, sen Lisa och minst jag. Blev lite julpyntsljus och grejer.

Sen efter nästan en timme på IKEA trodde man att de var klart, nä då for vi till plantagen och shoppade lite till. Blev lite blommor och grejer där också. Det var första gången jag handlade där, men nog inte sista faktiskt:)

När vi äntligen var klara och Astrid hade handlat en väldig massa åkte vi till stan. Jag gick hem med mina grejer som jag handlat och vi träffade Tuva och hennes pojkvän Markus också. Vi gick efter de till café gränden och käkade middag. Det blev Köttfärspaj med grönsaker och ramlösa:) kände mig rätt duktig när min kära vän Lisa tog en fläskfilé med pommes och beasås. Såg riktigt gott ut, men ska inte klaga på min mat heller för den var riktigt god också!

När vi hade ätit gick vi till ICA och köpte lite godis som vi skulle ha till bion. Vi hämtade biljetterna och sen köpte vi lite popcorn också till bion. Vi såg Luftslottet som sprängdes och det var en bra film. Den var rätt lång men ändå så pass innehållsrik att den inte blev långtråkig! :) dessvärre tappade jag mer än halva min godispåse vilket inte va kul:( Efter bion begav alla sig mot sina hem. Astrid, Lisa och Simon åkte bil och gick till parkeringshuset. Amanda gick och träffade kompisar och jag gick raka vägen hem, klädde av mig alla kläder och hoppade i säng efter tandborstningen. Tänkte att jag skulle hålla mig vaken tills utslagningen i Idol var klar men jag somnade innan de hann visa vädret på nyheterna kl 22. Så himla trött var jag. Vaknade sen imorse 11timmar senare.

En film ni måste se om ni sett de andra två ! :D

GUud vad skönt det var kan jag säga.

Min dag idag har varit: Gick till ICA och köpte lite mellamål med till match. Åkte till samling, åkte till match, satt på bänken och såg oss förlora med 5-2. Snabbdusch och sen hem igen. Åkte till coop och handlade julmust och lite snacks. Sen till spicy och köpte kyckling och ris med sötsursås!

Nu är jag så himla mätt på allt jag ätit !
Ska lägga mig i sängen och sova en skönhetssömn!
Puss och kram! GOD NATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0