fucking history...

Nu är jag äntligen klar med tvätten och den hänger lite överallt här i lägenheten! Nu är det NCIS i två timmar på tvn. Sen sätter jag fart med min redovisning som vi ska ha imorgon. inte direkt det roligaste jag gjort men jag måste dessvärre...

Allt är så jobbigt nu i skolan. VIll gråta men som tidigare kan jag inte... När mamma frågar om allt är bra säger jag ja, fastän jag saknar dom båda plus att jag behöver någon som stöttar mig och puschar mig till att plugga. Det gjorde mamma och pappa jämt när jag bodde hemma. Frågan är om jag är tillräckligt mogen och ansvarsfull för att ta tag i allt det här för att bo ensam? ingen lust och ork, var ska jag börja?

Nu orkar jag inte skriva nå mer heller... soffan och plugg innan sängen väntar.
Ha en mysig kväll!
Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0