good afternoon:)

Ja. klockan börjar närma sig 17 och det är snart dags för träning. Samling 18.00 :) Dagen började rätt segt, vaknade och var jättetrött, ville verkligen gå upp, fast jag var tvungen för jag skulle åka till sjukhuset och ta blodprov. Precis när jag köpte biljett träffade jag på Frida:) snackade lite om typ inget egentligen men kul att träffa henne någon annanstans än på träningen:) Åkte 19till sjukhuset, tog provet och åkte tillbaka hem igen. Det tog typ 20minuter alltihop. Packade en liten väska med frukt och vatten och for till skolan:)

Väl framme hade jag planerat att plugga samhäll men så bra blev det inte. Jag gick in i lärarrummet istället och snackar med Monica en stund:) Sen satt jag mig vid datorn och checkade läget lite överrallt:) Sen var det dags för historia och vi ska nu börja jobba med Europa upptäcker världen. Vi ska jobba i grupp och jag jobbar med Amanda och Emelie:) Bra grupp:)! VI gjorde dessvärre inte speciellt mycket förutom att läsa lite om vårt område som blev Gustav Vasa! Men vi jobbar på nästa vecka istället. :)

Väl hemma för typ tre timmar sen käkade jag lite kycklingsallad och en hårdmacka med köttbullar på! Samt drack en vie!

Nu är det snart dags att göra sig klar för träning, fett taggad för att rädda några bollar! Sen bonde söker fru, oskyldigt dömd!

Ha en bra onsdagskväll:)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0