inte första gången...

mmh... Det var ju kul... här har jag varit förväntansfull i nästan en vecka för att de ska ske... sen ba: neej. blev inte så... Jag har inte gråtit sen den 6augusti men idag hände det också. jippi, jag kan gråta! Jag är inte omänsklig trots allt. ! Tråkigt bara att jag ska behöva gråta över en sån här sak... men jag antar ett det har med vissa speciella saker att göra. Som när detta hände en gång tidigare blev jag besviken, jag blev inte mindre nu... jag hade verkligen sett fram emot det här. fan. men men, jag antar att det är det jag är värd. är väl inte bättre än så...

Sen hade vi svenskaprov idag som gick rätt okej tror jag, men de fanns inga poäng eller nått utan hon sätter g,vg och mvg frågor som vi inte har en aning om vilka av dom det var. Men skitsamma, ett g iaf måste det vara... annars vet jag inte var jag tar vägen. Har fått IG en endaste gång sen jag började skolan 1999!

Nu ska jag plugga matte.
Ha en bra dag!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0