Måndag och mitt nyttiga liv tar fart på allvar!

God eftermiddag!
Idag är en stor dag. Jag kommer nämligen börja ett nyttigare liv igen. Jag klarade det förut men nu har det börjat gått utför så jag kände att det var dags för en förbättring och den här gången är det verkligen på allvar.

Så idag slutar jag med godis och allt som innehåller socker eller är gott som har mycket fett i sig. Nu är det den nyttiga Cissi som gäller hela vägen fram till jul i alla fall får vi se vad som händer sen. Jag kommer att fortsätta tills jag når min målvikt i alla fall. Vilket är 10kilo till.

jaja. Idag skulle jag ha träffat Amanda men så blev det inte, hon var upptagen. Men men, det blir fler gånger känner jag. Nu sitter jag framför datorn och kollar lite bloggar, kollar lite viktminskningstips och lite annat. Jag har också startat en ny blogg där man kan följa mig i min viktminskning hela vägen, dag för dag. http://minskatiokilo.blogg.se Ni är välkomna att läsa den också :) om ni är intresserade av hur jag gör för att gå ner i vikt.

Ikväll blir det träning, sen en snabb cykeltur hem för att se våra damer som spelar på TV4 Sport kl 19.15 och vår träning slutar 19.30. Jag hinner se andra och tredje i alla fall. Tänkte duscha hemma idag så man hinner mycket:)

Vi hörs sen :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0