måndag! sista november

Idag är det sista dagen i november och det är helt sjukt som jag sagt tidigare hur fort tiden går... Imorgon är det matteprov och jag ska göra mitt bästa och få ett G. Sen ska jag nog komplettera upp det. Men klart jag satsar högre men vi får se hur mycket grundkunskaper jag har inom detta område. Andragradsekvationer... tvivlar starkt på det men ska försöka :) Idag har tiden gått fort. VI hade en av de roligaste spanskalektionerna idag, den gick fort i alla fall. Sen en god lunch, köttbullar,potatis och sås:) Sen en engelskalektion där jag och Martin inte var aktiva alls. Vår lärare blev lite sur på oss men shape up på oss till nästa gång! Efter den lektionen cyklade jag till idrotten där vi utövade dans. DANCE HALL! Det gick sådär, dock inte sämre än jag trodde. Men jag tror att jag är bättre än vad jag är. Därför skrattar man bara och går vidare ! haha! Men gjorde mitt bästa i alla fall. Nu har jag lärt mig nya dancemoves så de blir använda på nästa fest :p

Väl hemma pluggade jag matte och sen käkade middag innan jag begav mig till träning. Den gick skitdåligt. VI körde straffar som jag hatar, mitt självförtroende sjunker längre än de redan är. Men de är bara att bita ihop. Samtidigt på två målen gick skit men helt plötsligt gjorde jag bra räddningar men släppte in en mellan benen. jaja. En okej träning i slutändan då...

NU ska jag gå och lägga mig. Får inte in nå mer matte i huvudet i alla fall. blir en sväng tidigt till skolan imorgon och plugga lite innan provet.

God natt och sov gott ! PUSS

I´m in love with U !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0