måndag:)

godkväll ! Dagen har gått fort, men det gör den när man går upp kvart över elva också:) blev en sovmorgon idag, ooops... Men det var jag värd tycker jag ! Käkade tacos till lunch, det var så gott att jag käkade det till middag också! På engelskan ska vi ha grupparbete och jag jobbar med Martin, vi har storbritannien. :) På idrotten fick vi massera varandra och sen fick vi massage av en massör. Guud va skönt de var ! Efter idrotten åkte jag till skolan för jag kom på att jag hade glömt historian i skolan som ska vara klar på onsdag. inte direkt kul men men...

Nu har jag käkat tacos för typ en timme sen och ska nu bege mig till träningen :) Det är målvaktsträning idag, förra veckan var det jättekul, hoppas de är lika roligt idag! Ska klä på mig och dra nu men hörs sen ! :D

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0