mm.

ja. Idag har varit en bra dag. åkte till skolan till halv tio för jag skulle öva min redovisning på media. Lektionen var frivillig så därför talade jag om att jag skulle komma senare så jag skulle få lite sovmorgon. Men precis när jag sätter mig ner och ska börja planera kommer rektor Nina in och säger, nu får du sluta jobba för du ska möta några på centralen. Jag gick dit med Vanessa och vi mötte alla elever som kom från alla olika Infokompskolor i hela Sverige. VI hade ett så kallat centralt elevråd. Det var mycket trevligt och intressant framför allt. Ja vi höll på enda till 16.00 så det blev ingen mattestuga som jag hade planerat. Men jag får plugga matte i helgen istället.

Nu har jag inget att göra innan jag ska på träning så jag tänkte packa lite inför imorgon. Jag tänkte ta med mig min dator till skolan:) Ska skriva klart nutidskrysset som jag fått i uppdrag att göra. Sen har vi elevråd kl 10. Känns rätt onödigt men men. Jag går väl ändå=)

Imorgon blir det bio !:) yeah! VI ska se premiären av Luftslottet som sprängdes!

Nu ska jag göra något vettigt. ha en bra kväll:)

PUSS
love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0