not the greatest...

ja, då var den här måndagen också slut. efter en rolig helg slet jag med engelska orden till klockan halv två igår natt så jag kan säga att jag är rätt slut efter att har tränat innebandy och kört fys dessutom. Nu vill kroppen sova men hjärnan säger nej, jag måste träna på mina repliker inför imorgon. Vi har nämligen en teater på svenskan som skall spelas upp så det är bäst att man kan dom. annars blir det IG. Men men, min dag har inte varit den bästa. Först VG kanske:) men inga förhoppningar.

Ja,vi hade idrott, friskvård där vi hade teori om massage och sen ville han ha en frivillig. Klart man ställer upp:) säger ju aldrig nej till massage! så det var rätt skönt. han skulle gärna få massera mig nu efter 100situps, 100rygglyft och 80armhävningar. Skulle inte sitta fel.

Nu är det ju så att jag måste bara tala om att Djurgården igår (söndag) klarade kvalet kvar i allsvenskan !! :D jippi! Älskar er grabbar, ni är guldvärda! Vem fan vill spela i bondettan liksom? Härligt jobbat killar, bäst när det verkligen gäller:)

Hedrar grabbarna lite extra ! :D
Nej, nu måste jag läsa lite. sen blire sova :D

Puss och godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0