Torsdag!

idag är det torsdag och snart slut på veckan. helt sjukt vad veckan går fort. Tyckte nyss det var SM men det var 5dagar sen. Går fort i innebandy:)

Idag har jag haft medialektion där vi målade med vattenfärg och hade jätteroligt. Vi gjorde vår reklam på det viset och det gick faktiskt rätt bra, trots att jag suger på att måla. Jag har också insett att brunt inte är fint, de är fult. mycket fult, i alla fall i de sammanhanget jag tänker på.
Till lunch blev det pannkakor, det var gott, riktigt gott faktiskt! Trodde jag skulle behöva äta ensam vilket jag absolut inte ville men Martin räddade mig i sista sekund. Dock var det jag som frågade men ändå:) trevligt sällskap var det !
På psykologin var det en uppgift som vi fick jobba med men jag hade missuppfattat vår lärare så jag trodde att vi skulle klara idag när vi kom till lektionen men vi fick jobba med den vilket innebar att jag redan var klar. Då pluggade jag matte istället vilket var mycket roligt! :)

Det blev även lite mattestuga och där tappade jag minnet på allt vad matte heter. Men men, tillslut förstod jag vilket jag är glad över.
När jag kom hem tog jag fram lite kläder som jag ska ha med mig imorgon när jag åker på en liten tripp till Skövde:) Ska bli så himla roligt!

Men nu är det OTH på tv, snart blir det middag sen träning! :D

Ha en bra kväll!
Puss på er!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0