torsdagen =rolig :)

idag har varit en rolig dag ! Jag hade först media då jag och min lärare var ute och fotade mig inför min reklamannons för min parfym. Riktigt roligt, men dock lite kallt då jag stod i tshirt. Men det var inte jättekallt men lite. Skitsamma! Kul var det i alla fall. Sen lunch, som var fisk. efter de var de psykologi. vi fick en uppgift som handlar om utvecklingspsykologi !Riktigt roligt de också ! Sen fick jag förfrågan om att följa med en av mina lärare och handla lite frukt och godis. Självklart följde jag med:) ´hihi, hade ändå inget för mig! Sen åkte jag hem,käkade lite, tog en liten sväng på stan sen tillbaka till skolan =) var där 2timmar innan öppet hus började. :)

Det kom väldigt mycket folk i alla fall och snackade nästan omkull alla :) riktigt roligt tycker jag.
Nu ska jag sova ! >Börjar 8.00 imorgon, har elevråd:)

Puss och kram ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0