tröttis...

jag är riktigt trött idag känner jag. tänker nog sova en liten stund nu känns det som. Skoldagen kändes kort och den kändes snabb. Vi hade matte i två timmar där alla tankar går till Lisa. Sen hade vi en snabb lunch där jag och tuva krockade... inte så jättebra för vi höll i varsin bricka :p men ingen dog iaf. Sen hade vi svenska där jag,martin,alex och emelie spelade upp vår teater. Det var riktigt roligt och vår lärare tyckte den var så bra att vi ska visa upp den för våra lärare nästa vecka. :) mycket bra betyg på den blev det:) Slutade 14.00, åkte då hem till mig, lämnade grejorna och gick ner och shoppade lite mat. Kvällens mat blir fiskbullar och ris:)

Nu ska jag städa lite, får fint besök imorgon, då får det definitivt inte se ut så här. Då dör hon kan jag säga:) haha ! :D

Ha en bra tisdagkväll :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0