VIB - AIK

Jag var tidigare ikväll på min första SS-match. Det var VIB som tog emot AIK, de regerande svenska mästarna. Det var en rätt tråkig match men med snygga mål när de väl skedde. AIK gjorde det de skulle och vann enkelt med 6-2. En vanlig dag på jobbet kan man säga. Det tråkiga med herrinnebandy är att det inte är speciellt offensivt så som vi spelar. Men det var mycket snygga mål och en del snabba spelvändningar men annars inget speciell match. Men det blir lätt så när det gäller såna lag som AIK som är ett lirande lag. Det blir inte direkt fysiskt och kampaktigt.Det blir mer rulla boll så som vi gjorde igår.

Nu sitter jag här och tittar på Djävulen bär Prada, den är riktigt bra faktiskt. Har den till och med på dvd. Det har varit en lugn dag idag. Har bara tittat på tv,kollat lite bloggar, uppdaterat facebook lite då och då, sen gick jag och handlade lite frukost och lite godis. Jag tyckte jag var värd det för imorgon börjar det nya allvaret. Jag ska sluta äta sånt nu igen. Känner att jag vill fortsätta gå ner i vikt nu när jag har möjlighet till det. Därför ska jag sluta käka godis,glass och så mycket socker som möjligt.

Men nu ska jag fortsätta titta på tv:)

Sov gott vänner:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0