Vidare i SM:)

Så härligt! VI är vidare i SM. Vi vann gruppen och är nu klara för regionsslutspelet som går av stapeln i januari:) Det ska bli riktigt roligt ! VI vann första matchen med 2-1. andra oavgjort 3-3, trejde vann vi med 3-0! Höll nollan:) Sista matchen var den viktigaste på hela dagen, vi var tvungna att ta minst en poäng. Men vårt lag har nog den största vinnarskallen jag vet vilket gjorde att vi vann med 5-0! Höll nollan två gånger! Riktigt roligt!



Ja. Det var en mycket rolig dag. Det var det även i fredags också. Mamma,pappa och jag var på stan. Först köpte jag en doppresent till lille Zixten som döps nästa vecka. Sen kikade vi runt lite, tog en fika. Mamma och jag köpte fars dag present också:) Sen gick vi hem till mig, mamma tvättade och pappa och jag fixade mat. Mamma och jag köpte kinamat från spicy, mums :) Pappa tog en sallad på sturegatan och sen köpte vi lite godis också. :) Tittade på idol och bandyn Saik-Edsbyn, vi zappade lite mellan dem. Bandyn blev inte direkt som man hade tänkt sig så vi tittade mest på idol. :) Men där åkte ju Erika ur:( de va inge kul. Men men, röstar man inte så kan man inte påverka något.

Idag blir det en lugn dag. Vi kom hem kl 1 inatt från Tidaholm men det var det definitivt värt! Har skrivit en sammanfattning till LE och nu är det lite handboll på tvn, samtidigt som reprisen av körslaget, jag får zappa lite:)

Ha en bra dag:) Vi hörs sen !
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0