all night long

Hemma i stan igen efter den lilla färden till Fagesta. Det var mysigt värre säger jag bara. Vi gick och handlade, vi tog ett/två glas mousserat vin innan maten. Till middag blev det fläskfilé och potatisgratäng vilket var mycket gott. Sen drack vi lite till, myste, snackade lite om allt. Vi fick drink a lá Astrid, den var mycket god. Sen bar det av ner till bastun där vi fick ansiktspeeling av vår lilla mamma Astrid, sen bastade vi, fick ansiktsmask, myste lite till. Satt i bastun och svettades lite, jag som aldrig gillat bastu speciellt mycket tyckte att det var fruktansvärt skönt att basta. Kan ha med alkoholen att göra, men de struntar vi i nu. De var bara en bonus. Sen fick vi inpackning i håret, jag fick nått balsam som skulle göra mitt hår blondare. Jag tror de blev det faktiskt. VId halv tolv blev alla lite sega så vi gick och satte oss i sofforna, myste, snackade. En del grät över sina pojkvänner och de är förståeligt med tanke på varför, inga detaljer. Vid halv 2 blev det sängdags. Sov på madrass med Tuva i Astrids rum. Kallt som tusan måste jag säga. menmen, morgonpigg som man är var man vaken först! Piggast också! Fast huvudvärk måste jag erkänna, blev lite för mycket vin igår... Men man får bjuda till ibland.
Aja, nu är jag i min lägenhet:) Jag ska nog platta håret lite, sen blire en träff med Frida på stan. Får väl se vad vi hittar på :)
Bilder från gårdagen nedan:








Den här söta bilden på vår kära Astrid får avsluta de här inlägget och den fantastiskt roliga kvällen vi hade tillsammans!

Puss


Kommentarer
Postat av: Maria

http://www.viraltrafik.se/?biiia_92

Jag vill värva dig som medlem på viraltrafik. Bli medlem där och värv andra personer och få massa gratis besökare! ;)

2009-10-27 @ 18:53:22
URL: http://biamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0