Back in buisness!

Nu börjar jag igen !
Jag börjar blogga från och med idag igen. ;) jag har inte haft tillgång till någon dator för den varit på lagning i två veckor. Men nu är den äntligen hemma igen och jag kan börja plugga som vanligt och sluta skriva för hand. Jippi :)

Jag har idag haft ett Historiaprov om Antiken. Jag svarade på nästan alla frågor, alla utom två tror jag. Men jag känner att jag får ett starkt G iaf :) Men nå mer hoppas jag självklart på men ingen garanti. Sen for jag hem och skrev klart svenskan som skulle varit klart för en månad sen. Men bättre sent än aldrig. Var på träning också, gick finfint faktiskt. Börjar hitta formen igen som jag var inne i. bra för SM:) Men nu kollar jag på oskyldigt dömd.
Imorgon börjar jag 9 som alltid, då är det media. Sen lunch, pannkakor , mums! Sen psykologi, det är de roligaste ämnet jag haft alltså. Grymt roligt asså ! Sen mattestuga, måste jobba igen lite. Sen hem och städa... Imorgonkväll blir de mys med Amanda, vi ska käka lite sen på bio! Flickan som lekte med elden. Det ska bli riktigt roligt att se den. Den första filmen var så där men då hade jag läst boken. Det har jag inte gjort nu så jag tror den är bättre.

Nu ska jag ta de lugnt. Ha en bra kväll!

Nattis :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Psykologi är ett av de roligaste ämnena jag hft också :) ännu bättre blev det pga att vi hade en jättebra lärare i det :)

2009-10-22 @ 10:51:04
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0