Back in the village...

jaha, nu sitter man i lilla Hofors igen. Jag var här förra veckan också, och nu är jag här igen, känns konstigt med tanke på att jag inte varit här sen jag började tvåan innan förra veckan. Okej, de där blev en konstig mening, men de bjuder jag på. Jag tänkte uppmuntra alla (få) mina läsare att jag fick VG på historian, VG+ på Psykologiprovet och MVG på Nyhetsanalysen på Samhällen. Jag är rätt nöjd måste jag säga. Jag har kommit tillbaka till en positivare trend än för några veckor sen. Det är riktigt skönt.
Min gårdag bestod av som ni tidigare läst, skola. Men när jag kom hem städade jag och gjorde fint för jag fick fint besök igår och får ännu finare på söndag. Men i alla fall. Det tog en timme att städa. Sen träffade jag Amanda på centralen, vi gick hem till mig, hon blev ganska imponerad, citat: Asså, det här är verkligen mitt i city! Haha. Lite kul faktiskt. Det har blivit en vana för mig att komma ner på torget direkt man kommit ut från porten. Men men, vi käkade på donken, blev chicken nuggets. Tyckte jag var värd det, fast egentligen inte... Sen köpte jag en liten bilpåse och en mer. Vi såg ju Flickan som lekte med elden. Det var en bra film och det hände rätt mycket saker i den. Men jag vet inte om jag är kräsen, men jag är inte jätteexad på att se den igen. Med tanke på slutet så vill jag bara se nästa film. Menmen, filmen slutade sent så vi gick raka vägen hem och kröp ner under täckena. Somnade strax efter tolv, efter lite myssnack så där. :)



Vaknade hur pigg som helst trots en dålig natts sömn, men men. Amanda var inte den morgonpiggaste personen jag varit med om. Hon skulle snooza hela tiden men nej. De va inge kul. Vi kom i tid till mentorstiden som egentligen inte alls var viktig. fast vi fick ju skolkatalogen och de var fett nice. Haha. Jag ser ut som ett mongo på klassfotot men men... Vi hade studiepass som alltid på fredagsmorgonar och jag satte mig i engelskarummet där min favoritlärare alltid sitter. Jag pluggade engelska, de gick rätt segt men jag gjorde lite i alla fall. Man får jobba lite ibland. Lunchen var tacos. Mums på det. Fast kunde ha varit godare. Samhällen var rätt tråkig för vi snackade välfärd men de gick an. Sen tog jag 14.27 tåget med några vänner till Sala för att sedan åka vidare till Avesta där min far hämtade mig. :) Väl hemma blev det potatisgratäng och kött till middag. Riktigt gott, Sen lite glass till efterrätt. Jag vet att jag måste skärpa mig men just nu är jag lite gottegris. De går över snart. SKA skärpa mig. jaja. nu har jag tittat på första delen av idol och jag diggar Erik idag och Calle. Fast Tove var helt okej. Men jag tror faktiskt Rahib åker. Sorry.

NU har jag gjort en update som blev rätt lång, men älskar att skriva så:)
Imorgon blir det tidig uppstigning för jag ska träffa min golftränare Per och vi ska diskutera nästa säsong:) Ska bli roligt för jag tänker verkligen satsa. Elit siktar jag på:)

Men men, god natt och ha en bra helg. vi hörs =)
Puss på er vänner ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja det var verkligen intressant! jag läste både A och B :) Ja det går rätt bra, spelade match igår och jag var tydligen bäst i laget då enligt tränaren ;P haha. Nej men det går rätt så bra iaf :P Jag har bara spelat med juniorlaget i den serien än så länge. kram <3

2009-10-23 @ 23:29:33
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0