huvudvärk...

Jag har haft huvudvärk sen jag vaknade i tisdagsmorse. Varför?
Det känns som det har att göra med allt som hänt runt mig på sistone. Jag skäms för att säga det men jag har bråkat med flera av mina närmare vänner. Jag känner att det är mycket som är mitt fel och det är jobbigt. Men samtidigt känner jag att jag inte orkar bry mig. Beter man sig så där som vissa har gjort så förtjänar man inte min vänskap. Jag har flera nära vänner som jag känner att jag kan lita på. Jag tänker inte hänga ut någon eller säga att någon måste be om ursäkt. Men just nu känner jag att jag inte tänker be om ursäkt för nånting jag gjort. Det är mitt eget fel att det blivit så här men samtidigt känner jag att en del av detta inte är mitt fel. Mot en av personerna vet jag att jag varit taskig men samtidigt var jag ärlig. Jag har varit rätt duktig på att ljuga men kände att jag inte vill göra det nå mer. Jag är trött på mig själv som har varit så. Därför blev det som det blev mellan oss.

Mellan oss tänker jag inte ta på mig någonting. Att det blev så här mellan oss får ni stå för. inte jag, nämner inga namn men om ni känner er träffade kanske det är dags att tänka om. Men just nu träffas vi inte i alla fall vilket är en fördel. Men nu vill jag bara släppa det här. Allt. Jag tänker bara fokusera på innebandy den här helgen. Den är fruktansvärt viktig nu! SM! Inget annat är viktigt.

Jag känner att det bråket vi gjorde var rätt oseriöst men jag vet att jag var taskig och att du tog säkert åt dig. Men om du inte vill snacka med mig så fine by me. Jag har fler att snacka med än dig. Du är inte den viktigaste personen i mitt liv.

Nej. Nu ska jag inte vara nå mer negativ. Från och med nu är det bara positivt och bara innebandy i huvudet på mig!
Ha en bra kväll och enjoy the weekend:)
PUss och kram
älskar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0