I Mälarstaden igen då:)

Ja. vad ska man säga om min helg? Egentligen skulle jag kunna skriva en uppsats med det ska jag inte göra för det är bara onödigt och det jag kan skriva, vill jag inte skriva. Men men. Igår var det lördag. Då började dagen med ett coachmöte mellan mig och Per. Gick bra och kom fram till en massa bra saker. Sen blev de frukost med mamma och pappa. Efter de bar de av upp till Hofors centrum och där shoppade jag lite. Tror det eller ej men det är faktiskt sant. Det blev en undertröja som jag har när jag står i mål, sen en stickad tröja och en typ kläning/tshirt aktig och en sjal. Tack mamma och pappa! Det blev även en fika på Hanssons med mormor och parents. Skrapade en triss som jag vann 50kr på=) vi åkte hem och lagade lite mat som vi tog med oss till farmor och farfar för att äta. Det blev tacos! Gott! Vid 18tiden åkte jag till en liten fest på göklund... var kul att träffa Maria som jag inte träffat på länge och Wedin var det roligt att se också faktiskt:) Var inte så jättekul på själva festen så jag åkte hem vid 22tiden... Men men, umgicks lite med mor och far innan det blev ett tidigt möte med sängen:)

Imorse vaknade jag tjugo minuter innan klockan ringde och hade fått sms på mobilen. Där det tyvärr stod att mina två vänner som skulle följa med mig till Västerås inte kunde. Men men... det blir fler gånger. Jag har därmed andra planer:) Det blir Astrids place i Fagersta imorgonkväll med alla tjejer:) jaja, åter till dagen. Mamma och jag åkte till Fagersta för vi spelade match mot Borlänge där:) alltså hemmamatch, det blev en säker vinst idag nämligen 11-3. Mycket bra jobbat flickor! Efter matchen duschade vi och käkade sen tittade vi på våra damer som dessvärre förlorade med 4-6 mot nuvarande serieledarna Mora. Menmen, inte lätt att spela hemmamatch på bortaplan. Fick skjuts hem av Svensson:) trevlig biltur;) Hade ett stort bagage med mig hemifrån men det gick de också.

NU är det gossip girl och ensam mamma söker:) Ha en bra söndag vänner <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Ja det var ju lite synd. Hade gärna träffat dig :) Hmm, vad restaurangen hette..? Det var en asiatisk restaurang på samma gata som Gina tricot, mitt emot ett café med svarta markiser på fönstren :P

2009-10-25 @ 23:17:46
URL: http://helbraflinga.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Haha det gjorde vi säkert, och STARKT var det! Jag höll på bränna sönder hela munnen tror jag ;) Detsamma :)<3

2009-10-26 @ 10:42:02
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0