mys och leklust.

Jag var idag efter min hemkomst från Fagersta ner på stan och träffade Frida:) Det var mycket trevligt. Först gick vi runt och tittade i lite affärer, sen hem och checkade min lägenhet lite snabbt, inte speciellt mycket att se iaf... Sen blev de café stugan. Där satt vi i nästan två timmar och pratade om allt, mysigt var de tycker jag:) Sen fick jag ett litet ryck och sa att vi skulle gå in på leklust och kolla på leksaker. Det gjorde vi också. Det var riktigt roligt, vi såg först en snygg affisch på Zac Efron, vår favorit. Sen kollade vi in barbies, pistoler och en massa grejor. Gud va roligt de var. Alla små barn som var där inne tittade lite snett på oss. Men kul var det iaf! När Frida tog bussen hem gick jag ner till ICA och handlade lite frukt och bröd. Sen hyrde jag en film också. Nämligen Wallander-Kuriren. Det är den 16:e filmen och jag har inte sett den så den här veckan blir det Wallandervecka på tvn.
 
Farmor ringde också, men jag ringde upp henne och vi snackade i typ tio minuter om ingenting egentligen. Som vanligt när det gäller farmor. Men jag gillar henne ändå. Gjorde min middag som blev kycklinghamburgare. Gott som tusan! Nu sitter jag och kollar på Christine. Sen blire Vänner, NCIS och The mentalist. Avslutar kvällen med Wallander filmen.


Ha en bra tisdagkväll vänner:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0