redan onsdag.

Klockan är snart 16.00 och jag är taggad för träning. Men vad har jag gjort idag då? Jag vaknade vid 11, käkade frukost, åkte ner och lämnade tillbaka Wallanderfilmen som jag hyrde igår, men samtidigt hyrde jag de två som kommer efter Kuriren. Det blev Tjuven och Cellisten, Wallander. Dessa två filmer blir det ikväll efter träningen. Efter de åkte jag en snabbis till skolan, den var låst men jag plingade på och Cissi öppnade. Tog med mig matten,engelskan, spanskan hem för att ha något att göra nu under lovet. Innan jag åkte snackade jag lite med Rainer, min matteoch psykologilärare. Han är mycket trevlig:) Tyvärr var inte Monica där, hade varit kul att träffa henne, skulle vilja snacka med henne också. Men hon är i skolan nästa vecka antar jag , då kan vi prata istället förhoppningsvis. :) Men men, nu har jag pluggat fem sidor matte och har fastnat på ett tal vilket gör att jag inte kan fortsätta för alla tal är likadana. Så jag får vänta tills efter lovet. Men jag hann plugga till sida 119 som vi skulle vara på ialla fall så de är skönt. Ska ta något att käka snart , ska träna kl 18.30 men samling 18.00:)

Filmen Wallander-Kuriren var bra, de hände lite vilket var roligt. Ikväll blir det de andra två filmerna, får se hur bra de är. Sen finns det en till kvar. Prästen, den hyr jag nog imorgon tror jag:) haha! OM ingen vill hitta på något vill säga. Men det är sista träningen innan SM också, då är det full fokus. :)

Vi hörs sen :) puss på dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0