snart slut på lovet.

det är redan torsdag vilket innebär att det snart är slut på lovet. Vilken tur att vi har studiedag på måndag så vi får en extra ledig dag! Jag kom hem från träningen för nästan två timmar sen, blev lite kvällsfika också. Jag kokade ägg,drack äppeljuice och käkade en macka med leverpastej på. Det var mumsigt:) Har tittat på nyheterna och sporten också. Dessvärre förlorade Djurgården mot Brynäs... Men men, det är många matcher kvar plus att det går bättre i hockeyn än i fotbollen, fast hoppet lever än. På söndag är det den sista omgången i allsvenskan fotbill. Då är allt avgörande, Om Djurgården inte vinner måste de hoppas på att Örgryte spelar oavgjort eller får stryk, då får Djurgården kvala. Om djurgården förlorar och ÖIS vinner åker DIF ur. Men om båda lagen vinner så är kvalplatsen vår ! HEJA DJURGÅRDEN! :)

Nu ska jag sova. Måste upp i tid imorgon annars kommer jag inte kunna somna tidigt imorgon.
God natt och sov gott!
Puss på er :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0