Tagga!

Idag är det fredag och imorgon smäller det. Då är det SM !! Guud vad jag är taggad! Fy faan vad vi ska spela bra!

Men det är inte förrän imorgon, idag kommer mina föräldrar:) Vi ska gå lite på stan, shoppa lite, käka lite mat och mysa:) Sen ska mamma tvätta åt mig ! Tack för det:) haha! Men nu så måste jag diska lite innan de kommer så de inte ser hur jag ätit den här veckan. Sen har jag varit och slängt mina sopor,varit och shoppat äppeljuice samt käkat lite glass. Men nu ska jag börja dricka vatten och tanka på inför morgondagen!

Nu måste jag gå och diska för mamma och pappa har åkt från Hofors !
Ha en bra fredag! :)

TAGGA FLICKOR ! Imorgon GÄLLER DET!

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0