the lonly days are gone


Astrid och jag :)

Idag kommer nog bli en av de roligare dagarna i mitt liv sen jag började tvåan:) Jag ska nämligen åka till Fagersta med Lovisa,Amanda och Lisa. Vi ska hem till vår lilla Astrid och ha en myspys dag med lite finare grejer. Jag ser verkligen fram emot det. ;) kommer bli mycket roligt! No doubts! Men först ska jag käka lunch som för övrigt blir tacos, mumsigt! Sen packa lite, dra en sväng på stan, träffa Lovisa vid biblioteket och se om vi hittar någon engelskbok att läsa. Måste även göra mig iordning, ska vara lite finare idag(a). Platta håret, klackisar på fötterna och typ strumpbyxor och grejor. De blir finfint de. Bilder på de får ni imorgon!


Nu ska jag ta mig i kragen och resa mig från soffan. Ha en bra måndag! Puss på alla vänner:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0