Wallandernörd.



Jag vet att jag är Wallandernörd. Jag har tittat på den senaste utkomna Wallander-Prästen! Den var riktigt bra den också. ! Fast man saknar ju Johanna Sällström som fan när man tittar på dom. Det är det som saknas i de nya wallanderfilmerna. Men Wallander, Krister Henriksson är ju bäst i alla fall! Älskar honom som Wallander och inte Rolf Lassgård. Han är bara fel för mig.
Menmen, nu har jag inga wallanderfilmer kvar att titta på. Fast det kommer en ny. Läckan, vi får se när den kommer ut på dvd så man kan titta på den också:) Sen kommer det fyra filmer till har jag precis upptäckt. De heter Skytten,Dödsängeln, Vålnaden och Arvet. Ojojoj, mycket att se fram emot känner jag ! Älskar Wallander!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0