Golf,golf och golf. -Ovanligt?

Nu ligger jag i min soffa i min egna lägenhet och kollar lite på tv. Har för ca 1timme sen kommit hem från innebandyträningen. Skulle egentligen inte ha hunnit det idag med tanke på att jag i morse kl 07.30 åkte från Hofors till Arlanda Stad för att ha golfavslutning med Elitjuniorerna och vår tränare Per. Vi gick ut vid 11 och jag spelade riktigt bra. spelade bäst av alla 7 som var med och vann därmed 240kr:) kling i kassan lite grann! Sen käkade vi en dyr men rätt okej lunch, efter det bar det av fort som fasen till Västerås. Min tränare som jag åkte med var så himla gullig att han skjutsade hem mig. Tack Per! Hemma vid 18, packade upp och packade om för innebandy. Var rätt sugen på träning därför bestämde jag mig för att åka dit.

Blev ingen direkt uppdatering på hela helgen. Detta beror på att jag befunnit mig i Kristinehamn och spelat golftävling. 36+18 i regn och en genomblöt golfbana. Fy faan säger jag bara. Jag kom på en helt okej 10:e plats, den är godkänd med tanke på mina förutsättningar jag hade inför tävlingen.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig i sängen och sova. Imorgon väntar matte B och Svenska!

puss och kram allihop!
Grr på dig (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0