Nej. nu blir de lite bloggande.

Jag har haft en liten blogg paus. Jag har inte orkat lagt ner nån tid och lust för att skriva. Men nu har jag bestämt mig för att ta tag i det igen. Jag känner för att skriva av mig lite. Det tråkiga med mig är att jag inte är speciellt bra på att göra om min blogg, därför är den riktigt tråkig.

Jag har haft rätt mycket för mig under min paus. Vi har hunnit med både seriepremiär och hemmapremiär i innebandyn. En vinst och en förlust. Det är helt okej med tanke på att vi är nykomlingar :) sen är det dags för sista golftävlingen i år. Det är i helgen, på Eskilstuna GK och vi får se hur det går. Jag har inga direkt förväntningar men ska verkligen göra mitt bästa för jag vet hur arg jag kan bli även fast jag vet förutsättningar.

I skolan är det rätt tufft med vissa grejor men det går. Jag satsar på G i t ex Matte för de är riktigt svårt. Och svenskan är riktigt tråkig så den får också bli G på.

Men nu är det dags för sängen. Jag kommer skriva lite av mina åsikter av de jag läser och hör. Sen får ni få som läser kommentera vad ni tycker ! :)


GOd natt och sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0