Onsdag

Idag är det onsdag, jag trodde det var torsdag, virrar runt lite. Men skitsamma. jag började tolv, men kände inte för att käka frukost så det blev lunch i matsalen med sannaklara, jenny och elias istället. Helt okej mat, pannbiff och potatismos (Y) brabra. Vi hade historia och började med lokalhistoria. Jag ska skriva om Hofors. Ska bara komma på någon händelse som skett i Hofors också. Tror jag vet men inte säker. Annars får man väl fråga pappa, han kan typ allt !

Ja, klockan är rätt mycket. Jag slutade kl 14.00 men jag var lite väntestöd åt sannaklara på stationen så jag var hemma vid tjugo i tre. Tog en riktigt härlig dusch och nu har jag myskläder. Men det var meningen att jag idag skulle plugga arslet av mig, men ingen ork och lust gör att det inte blivit speciellt mycket.

NU är det dags att göra lite mat, sen funderar jag på att åka till K-borg och titta på våra damer när de spelar träningsmatch mot Falun. Skulle vara rätt kul att få se lite innebandy. Sen när jag kommer hem måste jag platta håret för imorgon är det skolfoto och jag vill inte vara fröken krull... alltid kul att klä upp sig lite och vara lite fin.

Nu är de slut på min dag snart. iaf om vad jag vet att jag ska göra. Men ha det bra friends ! ;) <3


the feeling I have inside is just waiting to come out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0