29/4

Dagen började med engelskt nationellt prov, writing. skulle skriva ett personligt brev,asså att söka jobb typ. jag sökte till receptionist och de kändes rätt bra ! Efter de gick jag och jenny till matsalen och käkade med lisa! Jambalaya stod på menyn, helt okej. men säger som tjejerna, tur att de finns mackor! Sen hade vi media där vi tittade på film hela lektionen.
Efteråt gick jag in till moncan och vi gick iväg och snackade i ca 1timme. hon gav mig några tankeställare,vilket faktiskt behövdes måste jag erkänna. tack för att du finns! :)

När jag var klar på skolan gick jag hem och bytte om sen hoppade jag på bussen ut till Hälla där jag stod och slog ca 1timme och puttade en kvart innan jag åkte hem igen!

Nu ligger jag i soffan och fryser samt är jättetrött. Ska kolla lite tv och sen diska. slutar nog med en dusch och sen sängen!


PUSS!!!


why do I always think to much?

Kommentarer
Postat av: monkan

Anytime, the pleasure is all mine =)

2010-05-02 @ 21:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0