äntligen över!

ÄNTLIGEN ÄR JAG KLAR!! SÅ JÄVLA SKÖNT! Provet jag hade idag och föredraget har varit en pest för mig! Men nu är det över, så jävla skönt! Nu har jag "bara" fyra nationella prov kvar. ett imorgon som jag måste prestera på och på tisdag, på torsdag och nästnästa fredag. Sen är de nästan över alltihop!!

Provet gick sådär... ett säkert G måste det vara ialla fall! Föredraget gick prima. kanske lite nervös men annars är de bra! :)

Nu sitter jag kvar i skolan även fast jag inte behöver. Men jag känner att jag skulle behöva plugga lite så jag tänker nog göra det.

Skriver sen! :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Ja precis, så det inte blir så hastigt! :) haha ja, svenskan var inte rolig då, det kommer jag ihåg. Böcker som var gamla som gatan.. ^^

2010-04-22 @ 19:29:24
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0