Golfläger

Igår hade jag nationellt prov i svenska... gick okej ändå, satt endast två och en halvtimme :p Sen blev de hemgång, packa de sista och sen åkte vi till Nora. som tur va hann jag och putte inte med grabbarna ut igår, de haglade, snöade och regnade så in i helvete... På kvällen fick vi mat också, blev hamburgertallrik !
efter de gick jag till grabbarnas stuga och spöade dem i kort !!

Imorse ringde klockan för tidigt... Gick upp och käkade frukost, sen blev de 36hål och nu är jag helt slut i axlarna... ska till kiropraktorn nästa sändag, men skulle behöva de nu :p ska ta en dusch och sen knalla över till grabbarnas stuga och spöa dom i plump ;)

Hörs imorgon när jag kommer hem!!

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0