igårkväll !

Igårkväll var det ännu en trevlig dag hemma i min lilla lägenhet. jag och sannaklara käkade lite mat, spicy/kebab. Sen kom Emelie hem till oss och hälsade på :) Men under den tiden så åkte vi till typ Vetterstorp och hälsade på Sannaklaras vänner som lanade. En kort stund spenderades där innan vi typ sprang till bussen och väl framme fick vi vänta typ 10minuter :p Tillbaka i stan var Emelie hemma hos oss och lekte med datorn samt kikade på dh. När vi kom tillbaka så ringde jag mamma och de andra tittade på Cougar town ;)
Vid 22.30 låg sannaklara i sängen och deppade medan jag och emelie hade trevligt! Men 22.45 gick hennes sista buss så vi följde med henne dit och kom fram till att de har hållit nollan ;) Bra jobbat flickor!

Vi tog en prommis runt kvarteret och snackade lite grann innan vi gick tillbaka och hoppade ner i sängen och tittade klart på 7miljonärer ! "tyvärr, jag heter egentligen Sven". Jag har nyss sagt upp mig som torped! haha askul, eller hur sannaklara?

Somnade gjorde vi vid typ halv 1 och imorse ringde klockan 07.45. gick upp, käkade lite frukost, skar mig i fingret, aj. Sannaklara låg kvar ett tag innan hon också klev upp. hon fick ingen frukost för vi åkte till sjukhuset för att hon skulle röntga sin lilla mage och då var hon tvungen att vara fastande.
Fick sitta i väntrummet i en timme men vad gör man inte för sina vänner! TIll lunch var det inget gott som serverades i matsalen så vi hamnade på vårt favvoställe, DONKEN! haha!

NU har vi naturkunskap och efter de ska jag lägga mig i de röda sofforna i TM och ta en powernap medan sannaklara har lektion. Sen har jag LOVAT att massera sannaklara ikväll så får hålla det då !:)

PUSS !!

strong outside but pain inside

Kommentarer
Postat av: sannaklara

hahahaha ja klart!

2010-04-28 @ 15:50:07
URL: http://sannaklara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0