Måndag åter igen...

Shit, de är en måndag och i mitten av april. Det kan inte bli sjukare. Fan va fort de går! Idag har de varit spanska, engelska och Innebandy på idrotten! Awesome day med andra ord. När jag slutade kom pappa och hämtade mig fr vi skulle på handledarutbildning så man får börja övningsköra :) De var de tråkigaste jag gjort på länge tror jag... FYFAN! Hon stod och sa ingenting i tre timmar... kan de bli värre ? :p höll på att somna ett tag! sen blev de middag på max med pappa. Efter de och som de fortfarande är, HOCKEY! Djurgården spelar mot HV i tredje SMfinalen! De är förlängning! De måste vinna nu känner jag! PP efter PP är de dags för DIF mål!

Nu kan jag inte skriva mer. måste fokusera på tvn nu! De är viktigt nu!!!

ÄLSKA JÄRNKAMINERNA! DIF !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0