påsk! :)

Påsken är här men ändå inget vackert väder eller smältande snö... Men men, man får ta det som det är! Det får man ta när man umgås med trevligt sällskap och god mat!

igår blev en spontanutgång! Först på en förfest, sen utanför folkets hus eftersom man var under 18 och inte fick komma in... :p haha! Sen efterfest så man kom hem vid strax efter fyra...
Vid 12 idag vaknade jag och insåg att jag inte kunde sova mer för jag,bella och pappa skulle åka till Falun på innebandy. Men pappa var för bakis för att köra så mamma fick följa med. vilket hon inte gjorde motvilligt! :) Men vi åkte dit och fick se en bra match där bortalaget Rönnby tog sin andra vinst i semifinalen! SÅ jävla skönt! Grymt spel i målet av hanna måste jag säga:)
Sen åkte vi hem till bellas familj och käka middag, mums! kollade talang och chillade. sen spelade vi kort och jag vann chicago! och kom tvåa i plump! Känner mig på gång nu! :) nu har vi nyss kommit hem från familjen och jag hör att min mamma håller på att fixa mitt påskägg som jag ska få leta efter imorgon! Gott de ska bli!

Ska nu gå och lägga mig! Ha en fullspäckad dag framför mig imorgon! packa, och lägga in musik och en massa grejer sen får vi besök av mormor och hennes man!

PUSS !!

Skönt att du finns när man behöver dig. saknar dig väldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0