Roadtrip to Germany!

Yeah! Äntligen är det dags för något jag sett fram emot verkligen länge. Jag känner också att det var en perfekt tajming på denna resa. De är lite struligt på många håll. känner att de är bra att komma därifrån. Men ändå vill jag lösa allt. Men meningen med den här veckan är självklart att komma igång med golfsäsongen med 5rundor på fem dagar! Men också en mental rensning från allt negativt. Känner att de verkligen behövs.

Att bero på ingenting så åkte vi förbi en olycka nu på vägen och de var en bil som hade kört på en älg :( älgen låg i diket och blödde jättemycket. jag tycker jättesynd om den. R.I.P till den! för förmodligen kommer polisen eller någon att skjuta den för tror den hade otroligt stora skador:( Mår dåligt för älgens skull...

Men nu ska vi inte tänka på det längre! Nu är vi snart i Jönköping och då blir de nog ett matstopp innan vi fortsätter ner till helsingborg där vi ska spendera natten. För imorgon åker vi över till helsingör och fortsätter ner till Rödby och över till Tyskland! Mycket trevligt. Det är jag, pappa och bellas pappa Rolle som ska på denna roadtrip ! :)

Nu ska jag göra det jag tänkte när jag slog på datorn förutom att ägna en tanke till älgen!

PUSS !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0