Sannaklara hela veckan!

ja igår sov sannaklara hos mig och vi förberedde svenska talet i nationella. Sen var vi ute och gick i vasaparken och funderade lite på livet. Sen innan de så käkade hon Subway och Madde och jag gick till spicy och köpte lite mat. MUMS! :)

Idag vaknade vi vid tio, klädde på oss och käkade lunch i skolan. jag tog blodpudding och sannaklara åt fisk med potatis och remouladsås. Efter de gick vi till skolan och övade lite på talet. När de väl var vår tur och sannaklara hade haft sitt tal förstod jag inte varför hon var nervös för hon var Awesome ! för mig gick de inte så jättebra men ändå okej... alla i hela klassen fick sina betyg utom jag. jag ligger tydligen mellan två betyg och tror att de är mellan G och VG.
Nu har jag suttit i gula huset och skrivit lite på rättskunskapen men mest facebookat (A) Sannaklara slutar om en kvart och då följer hon med mig hem igen, hon ska sova hos mig ikväll också. Skönt med sällskap!!

Får sällskap av Emelie ikväll också :) får se vad vi hittar på ! :)

Ska göra lite nytta nu innan Sannaklara kommer hit.

HA de bra :)

PUSS !

Kommentarer
Postat av: madde

inte MUMS :D

2010-04-28 @ 14:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0