tisdagen...

Dessa dagar börjar bli bra numera. Börjar tolv och slutar kl två. Men dagens väckning går till historien. Vaknade tio över tio för att de plingar på dörren, jag flög upp ur sängen kan jag lova!! Drog täcket runt kroppen och tittade i kikhålet men de var förhållt. Låste upp försiktigt och öppnade sakta. Där stod Jennifer och Madde! Helt borta var jag men släppte såklart in dem :) De tyckte jag var söt när jag var nyvaken, tackartackar (A)!
När jag var klar gick vi och käkade lammfärs och potatis! :) Jennifer ät dock inte för lammar är så söta:p klaga inte på stavningen för jag säger alltid lammar även fast de heter ett lamm, flera lamm :)

Hade svenska där vi ska skriva en tidning i upplysningens anda.. mycket roligt måste jag säga. eller inte, de är hur tråkigt som helst. Men sannaklara och jag kämpar på! Vi ska skriva ett huge repotage om Carl von linné.

Efter lektionen skapade jag min powepoint som jag ska ha till torsdag när vi har föredrag på median. När de var klart fick jag reda på engelska muntliga. De blev ett VG. bra de;) Väl hemma lade jag mig i soffan, skapade en ny golfblogg som ska uppdateras hela sommaren med tävlingar och allt! Jätteroligt! Mycket lättare nu i år också, för jag har en smidigare dator att ta med mig var jag vill! :) http://golfarncissi.blogg.se kan ni läsa om ni vill!

Vid 18tiden snackade jag med Svensson om att ses på stan, vilket hände också. Vi träffades på donken och tog en milkshake! snackade i ca två timmar. Mycket trevligt:) Frida är en väldigt trevlig och en bra vän:) <3

Hemma vid nio igen och tittade på the mentalist! Nu tittar jag på cougar town sen christine:) Efter de ska jag läsa lite rättskunskap och sova!

GOD NATT OCH SOV GOTT :) !!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: emelie

Lammar var ju fakiskt lite gulligt ;)

2010-04-21 @ 14:22:46
Postat av: frida

hihi, du är också en bra vän cissi:)<3

2010-04-21 @ 21:29:10
URL: http://fridaahsvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0