torsdag

SOm jag sagt tidigare idag så var det väldigt skönt att göra klart provet och föredraget. de lättade ordentligt. Efter de var klart snackade jag med läraren om betyget just nu, jag ska göra om en annan redovisning och så. Men de känns riktigt bra !;)

vid 17tiden blev vi utkastade från skolan, dags att gå hem nu. Okejdå, så jag följde Sannaklara till tåget sen gick jag och shoppade lite food till imorgon då vi har fem timmar nationellt prov imorgon, svenska...
Efter de bär de av till Nora på golfläger, där spenderar jag hela helgen. Men tror att denna lilla filur följer med. Man vet aldrig hur roligt de blir :p haha! Bäst att vara förberedd!

Nu ska jag läsa lite till sen blir de lite sömn också!

Tagga för Svenskan... !!!

PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0