trött ,träningsvärk och tokig

Idag fick man sova lite längre iaf. enda till kl 8. Gick upp, packade,drog ur sängkläderna och försökte vakna.
Igårkväll spelade vi neger och president igen, gissa vem som vann 7gånger i rad?! Sen ville inte grabbarna spela nå mer... 
Tillbaka till dagen. Käkade frukost och damsög i stugan innan det var dags för utgång igen. gick med putte,nutte och måns. Spelade inte jättebra men ändå okej. vi var inne vid två tiden och åkte direkt hemåt. Putte var snäll och åkte över västerås för att lämna mig, men först stannade vi på donken i Arborga såklart!

Väl hemma hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här vilket jag har gjort sen jag duschade...

Wallander- Luftslottet börjar nu på tvn, den blir de sen sängen!!!
Spanska-Engelska och idrott imorgon :p sen följer Sannaklara med mig hem och vi ska jobba som fan med svenskan!!

PUSS!!

vill träffa dig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0