Fått skäll, dags för update!

Ojojoj! Vilken sommar! de tar nästan emot och säga att jag älskar att vara i Hofors. Det är egentligen en liten håla som inte har någonting förutom de jag älskar mest! Kan säga att i den här stunden och de här moodet jag befinner mig i nu är jag glad att jag vet vilka mina riktiga vänner är! Älskar er! Ni vet vilka ni är!

Jag har festat, spelat lite golf, hängt med de bästa! Sen inte gjort så mycket mer, har känt mig glad hela sommaren! Nu är man tillbaka i västerås och har träffat några vänner. på måndag börjar årskurs tre. ojojoj! Helt otroligt va fort de går! Saknar några av lärarna måste jag säga. komma på morgonen och säga hej! de är alltid lika mysigt! Synd att min favorit inte kommer att vara där... Men jag får väl stå ut!

Nu ska jag bädda bäddsoffan så fyllona som kommer inatt har någonstans att sova...


god natt och sovgott!
Ni kommer höra mer från mig nu!
Lovar!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: monkan

Härligt att höra att du har haft det bra i sommar, det behövde du =) tråkigt att vi inte kommer att ses så mkt som vi brukar =( men men man får väl stå ut!!!

Kram

2010-08-22 @ 10:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0